Less på att alltid vara sjuk

Jag blir så fruktansvärt less på detta mående! :( jag fattar inte.. jag kan vara hyfsat frisk i typ två-tre veckor, sen slår det till igen och jag blir sängliggandes. Orkar ingenting och snoret rinner konstant.
 
Barnmorskan och dom på hälsocentralen säger att dom inte kan göra någonting och att det är vanligt att man har dåligt immunförsvar under graviditeten, må så vara men jag har varit såhär sjuk en gång i månaden nu sedan december! Det känns inte normalt någonstans. Jag ska till barnmorskan på måndag och får se vad hon säger då, men jag orkar inte ha det såhär längre. Inte minst för ekonomin, det kostar ju att vara hemma och sjuk och ingenting man direkt vill vara. Suck. Irriterad haha!
 
Jag var supersjuk i slutet på februari, fick ju åka in till vårdakuten då jag hade andningssvårigheter, fick bricanylspray och det har jag även tagit nu och det har hjälpt lite åtminstone. Var sjuk någon vecka in på mars men sen har det hållit sig ganska bra faktiskt.. har såklart varit snorig och haft halsont, men det har varit helt okej ändå för jag har fått sovit hela nätterna (förutom att gå upp och kissa pga graviditeten). Jag började ju med ingefärashot och sen dess har jag tagit en varje kväll, vågar inte ta mer för det är inte bra då man är gravid att ta för mycket. Och det hjälpte ju till en början, men jag har ju fortsatt tagit det men nu slog det till ändå.. :/ Kan knappt sova på nätterna, vaknar av att jag inte kan andas och att  det rinner konstant ur näsan, så fräscht..
 
Har fått i mig lite lunch nu, jobbigt att stå och laga mat när man är kass, men men.. ska ta en alvedon nu och ställa mig och göra mer ingefärashot.
 
Du lilla filur, det är du som gör mig så sjuk hela tiden :( hoppas du får bra immunförsvar iallafall :p det är bra tur att du är finast i världen.