Gravid v.22 (21+5)

Veckorna bara flyger fram och det är så härligt! Nu har det varit fantastiskt fint väder dom senaste dagarna och det gör det hela ännu bättre. :)
 
Jag känner av värken i ryggen och höfterna mer och mer nu, vilket gör mig lite ledsen.. men både igår och idag har jag knappt känt av det, jag hoppas att det fortsätter så men jag skulle tro att det beror på att jag vilat och tagit det lugnt. Vi har städat lite hemma men det har gått ganska bra och jag har kunnat vila emellan vissa grejer och så. På jobbet kan man ju verkligen inte vila, så det är nog därför jag har så ont efter en jobbdag. Det är ju väldigt mycket lyft, speciellt i och ur vagnarna. Måste söka graviditetspenning, det står på min lista att göra ikväll!
 
Igår var jag ut och käkade på APA med tjejerna, jättegod mat och jag var mätt tills imorse haha ;) sedan åkte vi hem till mig och tanken var att spela spel men vi hade så mycket att prata om så det hanns inte med fastän vi sågs till kl 11.
 
Idag har jag bara tvättat, inne på tredje maskinen nu och mer tvätt finns det! Tänkte röja upp i bebisens blivande rum men har inte börjat med det än, men ska nog göra det nu för det ser förjäkligt ut där inne. Känns aldrig som vi kommer få plats för att ha ett fint rum där :( blir lite avundsjuk då jag ser alla som lägger upp bilder på sina fina barnrum, men vi blir nog klar så småningom. 
 
 
Sovrummet är iallafall jättefint! Det är en fondvägg bakom våran säng men det syns inte så bra på bilden.. men den är helt perfekt.
 
Middagen igår! fy fasen vad gott, måste dit igen någonting! Bästa hamburgaren jag ätit