Tack mormorn och morfarn!

Jag har världens snällaste föräldrar, är så tacksam för allt dom gjort och gör för mig. Det spelar ingen roll vad det är, dom finns alltid för oss!
 
I helgen har min pappa tapetserat i lillans rum medan jag, mamma och Fredrik har pysslat med annat här hemma. Idag är det 34 dagar kvar och nu är det bara lite småpiff kvar som det inte är någon brådska med. Men nu står byrån ihopskruvad och där i ligger hennes kläder, och skötbordet står redo att användas. Det är ju mest det som kommer bli där inne i början tills hon börjar leka på sitt rum. Men det känns bra att hon har ett rum :) hon kommer sova med oss i början såklart.
 
Ska kika lite på vägghyllor och sånt där och se vad vi ska köpa.
 
Såhär ser det ut just nu :) dom svarta hyllorna ska bort och ska köpa en vit med 8 fack istället. Lådorna som är i hyllorna ska bort, blir fyra av dom större kvar men stjärnlådorna som jag tillverkat ska bort och dom andra ska vara i hallen. Så det ska rensas i dom så att det sen kan fyllas på med leksaker och sånt skoj framöver. ;)