Gravid v.19 (18+3)

Ååh, när ska jag få bli frisk då?! Kommer ju aldrig bli fri denna förkylning :( nu har det dragit sig till lungorna också.. kan knappt andas känns det som, och halsen har börjat värka.. men det blir jobb till veckan iallafall, och så hoppas jag att det blir bättre och inte sämre.
 
Idag jobbar Fredrik trots att det är helg, så jag klev upp då han åkte vid halv sju. Har sedan dess diskat och ätit frukost och plockat lite här hemma. Ska städa lite mer ifall vi skulle få besök i eftermiddag, så det ser hyfsat ut iallafall :p
 
Annars så mår jag faktiskt jättebra i kroppen, av graviditeten då. Känner av det liite i ryggen men det är inte så jobbigt nu, gissar dock på att det är för att jag inte har jobbat haha!
 
Bebis är nu ca 20 cm långt mellan huvud och fot, väger 170 g i början av veckan och 220 g i slutet av veckan. Nu är det bara fyra dagar innan det är dags för rul! så spännande.. hoppas bebis är frisk och att allt ser bra ut, och att vi kan få en liten tjuvkik på vem det är som gömmer sig där inne. Hoppas vi kan få veta :)
 
Näe nu ska jag röja lite mer här hemma bland alla saker.. vi har för liten lägenhet för alla våra grejer!