Vi ska flytta!

Nu är det klart, alla papper är påskrivna och i mitten på oktober flyttar vi! :) såå spännande. Vi skrev papprena igår och fick kika lite mer på lägenheten och på området, känns så himla bra. Mysigt område, och lägenheten kommer bli så fin sen! Den är såklart fin nu med, men inte i våran stil! Men den har så bra potential så det är kanon.
 
Idag slutade jag ett, så himla skönt efter denna start på veckan. Det är mycket nu med inskolningarna.. Men jag älskar verkligen mitt jobb som förskollärare, helt fantastiskt jobb!
 
När jag kom hem så duschade jag och sen satte jag mig i telefonmöte med min rådgivare på banken, hon är så trevlig och bra att ha o göra med!
 
Nu ska jag ta och röja lite här hemma med saker som inte ligger på sin plats och ta hand om disken. Sen ska jag försöka börja packa lite flyttlådor.