Saknar mitt jobb!!

Som rubriken lyder, jag saknar verkligen mitt jobb! Saknar mina kollegor och alla småtroll.. sen får man ju lite (eller ganska mycket) dåligt samvete då man vet att ens kollegor måste ha en vikarie. Det spelar faktiskt ingen roll hur bra en vikarie är så kan det inte ersätta en ordinarie personal, tyvärr. Men mitt samvete har lättats lite då jag vet att vi haft en bra vikarie, men ändå.. Och imorgon får jag träffa allihopa igen, även om jag inte känner mig helt 100.. är fortfarande öm i ryggen, lite problem att lyfta höger arm och vrida huvudet åt höger. Men det är betydligt bättre än i söndags och igår iaf! Gissar på att det beror på allt bärande, nya barn som skolas in betyder barn som behöver trygghet och en famn.. även om jag brukar vara rätt hård på det här med att bära på barnen så är det ibland ett måste.. men jag brukar i princip aldrig bära, utan jag sätter mig hellre ner. Vill inte förstöra kroppen!
 
Har haft så tråkigt dessa dagar, en helg är alldeles lagom att vara ledig på men blir det för mycket känns det så lång tid själv.
 
Annars så är det bra, är knappt förkyld nu så ledigheten har väl varit bra för att bli helt frisk från det. Men ska fortsätta med ingefärashoten iaf.