Gravid v.7 (6+1)

Godmorgon från en sliten Elin! Jag har haft magsjuka, och att ha magsjuka och vara gravid är typ det värsta jag har varit med om. Det är ju väldigt tidigt, men nog känns det att jag är gravid så detta har varit hemskt. Har såå ont i kroppen idag.
 
Mådde lite konstigt på onsdagkväll och hade magsmärtor, förvarnade kollegan att jag mådde dåligt men att jag inte trodde det var magsjuka. Tji fick jag. Upp och kräktes heeela natten, flera gånger. Mellan 1 och 5 så var jag upp väldigt regelbundet. Men efter det var det som bortblåst. Fortfarande ont i magen igår men annars var det okej!
 
Något som jag har fått med denna graviditeten är att om jag blir hungrig blir jag illamående, som faaasen! Mår så dåligt då.. så igår var det inte roligt, vågade knappt äta för jag varit så dålig, men blev mer illamående om jag inte åt.. men fick i mig lite salta kex, banan och äpple igår..
 
Idag mår jag helt okej! Är sugen på potatis och torsk så ska nog göra det. Men ska få i mig nå frukost först.
 
Tidigare i veckan hade jag bestämt att jag skulle testa med ett digitalt test på fredagen, så sagt och gjort! Och den visade precis som jag ville att den skulle göra.. härlig känsla kan jag lova.