Gravid v.6 (5+1)

Så! Nu har jag välkomnat en ny vecka också. Härligt :) det rullar på.
 
Just nu sitter jag på jobbet, vi har väldigt lite barn idag. Det går magsjuka på avdelningen.. så idag har jag diskat massa leksaker och tvättar tredje maskinen med gosedjur för idag! Idag har jag ont i fogarna.. och fick så ont då jag stod och la in tvätt i maskinen, ingen bekväm ställning direkt.. Men nu har jag rast och kan ta det lite lugnt, härligt :) och snart så är det äntligen helg, längtar tills imorgon då jag ska sova! Är så fruktansvärt trött på dagarna och eftermiddagarna, men så fort jag kommer hem blir jag pigg :/ och så har jag jättesvårt att somna på kvällarna. Vet inte varför, ligger väl och tänker en del kanske. Men somnar aldrig före halv 12, och det blir ju jobbigt när man ska upp vid 6 halv 7.. men imorgon så, då ska jag bannemig sova!!
 
Idag känner jag mig så tacksam för vad jag har i livet, lilla pyret i magen och min fantastiska make! Är så himla kär. <3