Gravid v.5 (4+6)

Imorse testade jag med ett digitalt test igen. Nu stod det Gravid 2-3, vilket betyder 2-3 veckor sedan jag blev befruktad. Alltså en ökning som jag ville ha :) då känns det bra, lilla fröet växer som det ska.
 
Imorgon går jag in i vecka 6! Det går ju rätt fort det här ändå, fast ibland känns det som att det går såååå långsamt. Har fått en tid hos barnmorskan med, fick den 29 november först, men kom på att det inte funkar när jag hade tackat ja till den.. suck! :/ och nästa tid var 30 november, men 11.30.. vilket är typ mitt i lunchen! Åh, vet inte hur jag ska göra nu.
 
Annars så mår jag sådär, börjar må mer och mer illa.. har svårt att få i mig mat och känner mig endast sugen på något kallt.. typ kycklingsallad, det vore gott! Så går runt och är konstant hungrig och illamående haha.