Dagen före jobbstart

Jupp, imorgon börjar jag jobba! Är faktiskt lite nervös, men jag vet att det kommer gå bra. Det känns iallafall toppenbra! Köpt nya skor idag så jag inte behöver frysa, specielt nu när det kommit och ska komma ännu mer snö. Fick hem mina nya täck/överdragsbyxor i fredags också så nu är jag ju fulländad i princip ;)
 
Igår så kom fasters lilla älskling hit strax innan middagen, vi åt korvstroganoff som var riktigt gott! Sen fick han ta sig ett bad och så myste vi i soffan med lite fruktsallad och såg 'Den snälle dinosarien'. När han somnat så tog vi det bara lugnt och la oss inte allt för långt efteråt. Imorse vaknade lilleman runt halv nio och då myste vi i sängen en stund innan vi klev upp och åt frukost! När han kom igår så hade dom med sig en bok och en tidning till oss! Blev så himla glad och både jag och Fredrik har läst massor ur den, det mesta går ju att läsa på internet men det är ju så mycket roligare att läsa det i en fysisk bok liksom.
 
Vi var iväg en snabbis på affären och köpte även patroner till skrivaren då det var något knas med den, men det verkar ha löst sig nu! Så nu har vi gjort lite mer bröllopspyssel.
 
Ska strax ut och möta mamma en snabbis, sen ska jag ta en skön dusch!
 
TACK 
 
Mys i soffan efter badet!
 
Hemligt pyssel ;)
 
 
 
#1 - - erica:

du måste lova att lägga ut massor massor massor med foton från bröllopet sedan! Du kommer med största sannolikhet vara en toppenfin brud! Grattis igen!

Svar: det ska jag absolut göra 😃 åh vad glad jag blir, tusen tack! 🌸
elin sahlén