flytta

Hallojj! Sitter på jobbet på rast och snorar.. är sååå förkyld :/ trodde först det var halsfluss då jag hade fruktansvärt ont i halsen i torsdags och hela helgen, men i söndags så började jag även bli förkyld så det är nog bara en vanlig förkylning.. men väldigt drygt är det! Vill bara bli frisk nuu..
 
Igår "vann" vi en budgivning, eller ja.. vi var dom enda som budade men det kanske betyder att man vunnit ändå haha ;) så inom några månader kommer vi att flytta!! Är så lycklig just nu hihi. Vi kommer få vårat alldeles egna där vi kan göra vad vi vill, renovera och hålla på. Kommer bli riktigt fint tror jag :) vill flytta in nu känner jag, helst igår ;D haha
 
Igår jobbade jag tidig dag så hela eftermiddagen bestod av att ringa runt till banken osv, sen vilade jag bara. På dagen mår jag ganska bra (men idag känns det lite sämre) och sen på kvällen mår jag riktigt dåligt.. känner mig helt slutkörd! Idag stänger jag också så det blir en lång dag på jobbet.. slutar kvart i sex.
 
Men men, trots denna förkylning så känns det ju helt okej då man vet vad man har framför sig :D längtar riktigt mycket nu!