Lördag

Nu var det ett tag sedan jag skrev, förlååt! 
 
Haft innevecka i skolan vilket innebar att jag varit borta mer än jag varit hemma, typ. En ny kurs började i måndags och det är alltid mycket inför det, många föreläsningar. Känns härligt att börja på termin 4, snart så är halva utbildningen avklarad! :) en i min studiegrupp har fått reda på sin praktikplats, nu vill jag också veta!! Men det dröjer nog ett tag tills dess.
 
Nu sitter jag här, ensam.. Fredrik är hos sina föräldrar i helgen så vi ses inte förrän fredagkväll.. nästan två veckor ifrån varandra, blää.. Känner mig både ensam och bortglömd, måste på affären men det får väl vänta då.. Less!!
 
Nu så hade jag tänkt att städa lite här hemma, kanske får besök imorgon av bästa Sandra och Lexie :) yay, borde plugga också.. på måndag kommer några ur min studiegrupp hit för vi ska börja på en gruppuppgift, och då ska vi ha läst tills dess.
 
Angående Molly har det väl gått bra, var in till veterinären i torsdags för jag var så orolig för hennes sår, men dom sa att det är så svårt att se på så kort tid, så på tisdag ska vi in igen! Kanske behövdes några stygn tas bort men det återstår att se. Jag fortsätter tvätta iaf och det har gett goda resultat, min lilla pingla.
 
Nä nu så ska jag slänga in sängkläderna i tvättmaskinen och greja på som sagt, vi höres!