Pluggdag!

Idag har jag haft en pluggdag, har även rensat kläderna i garderoben! Blev dock inte så mycket som slängdes eller ska ges bort, men lite iallafall.. har tvättat en massa också eftersom vissa kläder legat orörda längst in i typ ett år, haha! Men nu så äntligen :)) Varit en effektiv dag idag, vid 4 tiden tror jag så försvann varmvattnet och värmen i elementen, pga någon fjärrvärmeläcka.. Fortfarande inte tillbaka och lär ju inte komma tillbaka ikväll :/ och jag som ska jobba imorgon, hade velat duscha nu typ.. men inte i detta isande vatten tack haha! Jaja. det löser väl sig..
 
Nu ska jag iallafall se Top Model Sverige som börjar idag, så skoj! :D sen ska jag väl hänga tvätten och se om jag kan få lite mer plugg gjort :)
 
Minitv! haha, men den duger gott och väl tycker jag :) planerna nu är att köpa en till byrå och ställa bredvid, just nu står mitt sminkbord där men det ser jättekonstigt ut och är lite ivägen!