2012

2012 var ett händelserikt på många år! Träffade min kärlek här i livet, vi blev ett par, jag tog studenten och hade roligare än någonsin, flyttade till Mattisborgen (Karin fick såklart döpa våran lägenhet), dagen efter flytten började jag på Universitetet, några dagar senare skaffade jag min lilla älskling Rut, på nyårsafton 2012 förlovade jag och Fredrik oss. Visserligen hör det till 2013 också, och som ni ser har 2013 inte varit lika händelserikt haha (: varit mycket ändå, mycket upp och ner.. men här står jag och Fredrik starkare än någonsin och det blir bara bättre för varje dag som går.. är så lyckligt lottad som har Fredrik, våra djur, min älskade mamma och pappa som jag ser upp till så mycket, min fina bror och hans sambo + lilla beben som finns i magen, Fredriks underbara föräldrar och hans fina syskon + syskonbarn, mina kusiner med familjer och såklart min älskade morfar som är den coolaste och snällaste.
 
Är helt enkelt så jäkla nöjd med livet.