Gravid v.12 (11+3)

Gud vad konstigt det kändes att skriva 2017! Det är detta år vi kommer bli föräldrar.. så häftigt och magiskt ♥
 
Igår var det som sagt nyårsafton och vi hade även lilla julafton med min familj då vi firade med F's familj på självaste julafton. Nu känns det på riktigt att jul har varit :) haha.. kommer nog aldrig bli van att inte få fira med mina föräldrar varje år, men blir kanske annat när vi själv har en liten att lägga fokus på!
 
Det var jättemysigt iallafall och den lille fick massor av julklappar av min bror och Pia. Ååh, blev så glad och varm i hjärtat! Att dom tänkte på den och köpt kläder :') nästan så det kom tårar.
 
Idag har vi bara tagit det lugnt, är jätteförkyld så mår inte direkt bra.. och så illamående på det :/
 
Imorse när jag vaknade hade jag en liiiten blödning, så ska ringa kvinnokliniken imorgon & se vad dom säger..