Gravid v.8 (7+3)

Hej hallå! Nu var det ett tag sedan jag skrev, detta kommer ju inte upp förrän i efterhand men vill ju ändå skriva ner så jag kan blicka tillbaka. Men jag har haft en orolig period :/ mina symptom har blivit mindre, eller.. jag är fortfarande sjukt trött och fryser jättemycket. Men mitt illamående försvann för typ en vecka sedan och mina bröst ömmar bara ibland. Så man blir ju nojig att något är fel!
 
Är inne i vecka 8 nu iallafall, om två dagar ska jag göra VUL, alltså vaginalt ultraljud. Då får vi se den lille, och då får jag ju bekräftat om det är något dåligt.. hoppas inte! Usch, skulle bli så ledsen om detta inte går vägen :( så som vi längtat efter detta lilla pyre, vill ju bara att det ska gå bra.
 
I fredags var det julfest på jobbet! dom flesta drack, jag hade faktiskt med mig alkoholfri cider.. tror ingen märkte ;) haha! Igår lördag så slappade vi bara och idag har vi kastat MASSOR av skit i gamla lägenheten! nästa helg ska vi flyttstäda där. Så vi ska ju bli av med allt i gamla, men nu är det lite skräp kvar men det mesta ska ner i förrådet här. Har inte fått lyfta mycket idag iaf för min käre make, han är så omtänksam. även om det för det mesta inte är någon fara och att bebisen ligger skyddad, så vet man ju aldrig.
 
Nu sitter jag och shoppar julklappar, klickade precis hem lite till F! Ska fortsätta nu och se om jag hittar något kul :D