Gravid v.11 (10+6)

Så har ytterligare några dagar passerat! Imorgon går jag in i vecka 12. Häftig känsla.
 
Idag har vi faktiskt fått se bebisen igen! Jag fick en återbudstid på kvinnokliniken då jag hade lätta cellförändringar, och de ville kolla upp det så tidigt som möjligt. Så efter cellprovet och knipsningen så fick vi se våran lilla bebis. Vi fick se hur den hoppade runt där inne och hjärtat slå. Så häftigt :)
 
Nu kan jag slappna av lite till, var ju inte längesen vi var dit (v 7+5), men den hade växt och hon mätte till den veckan och dagen jag trott, så står kvar på det :)
 
Symptomen är fortfarande inte så starka, lite illamående ibland men absolut så man kan leva med det. Men ibland hugger det till i magmusklerna och ligamenten. Men men det klarar jag också haha!
 
En dålig bild, men jaja :) huvudet är till höger iallafall. Strecket där är mätningen. Bebisen är strax över 4 cm lång.