måndag

Nu sitter jag här och gäspar, haha! Öppnade idag så blev kort dag, så härligt. Det gör jag imorgon också!
Har precis suttit och lagt ut typ 20-30 annonser om studentlitteratur, skönt att bli av med. ska rensa i mitt pysselrum också så jag får någon slags ordning där, just nu är det heelt kaos, förstår inte hur det kan ha blivit sådär illa haha.. har för mycket saker.
 
Ute snöar det som tusan, och blåser riktigt iskallt! Vi var på en promenad på jobbet och alla tyckte det var kallt, sedan då jag skulle natta barnen blev mina fingrar till is typ, imorgon blir det nog vinterjacka och mössa & vantar.
 
Ska som sagt plocka ihop lite nu här och i pysselrummet, samt skriva matlista på vad vi behöver handla. Ska nog ta och göra mig en smoothie också, börjar bli riktigt hungrig nu! Sen blir det mathandling som sagt och vi ska även hämta ut våra förlovningsringar/vigselringar. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det eftersom vi har det nya vigseldatumet i dom, men min vigslring känns ju som den med diamanter tycker jag.. hmm, knepigt ;) jag kommer nog ha min nuvarande förlovningsring på den högra handen sedan iallafall, det är ju en ring som betyder mycket den också.