Som vanligt

Så bloggar jag lika lite hehe ;p men det kommer och går i perioder, har väl varit en lång period nu då jag inte orkar blogga hah, men på något sätt är det så himla kul att gå tillbaka och se på gamla inlägg och vad man tyckte och tänkte då.
 
Idag är det iallafall äntligen torsdag och mitt hjärta kommer hem :) längtar! har inte pluggat så mycket som jag velat idag dock, migränen sen igår sitter i och allt känns segt :( blä. Måste dock anstränga mig lite och städa, för imorgon ska vi ha fest :) och måste hinna med en del på dagen så ska väl försöka få något gjort iallafall, men imorgon är vi ju två så då går det fort att städa åtminstone :) städade pysselrummet igår och kom fram till att fan vad grejer jag har, haha! Herreguuud.. nästan för mycket ;p och mer vill jag ha, haha!
 
Tänkte ta en tablett nu och hoppa i ett bad, då kanske migränen släpper.. vore väldigt skönt iaf :/ sedan ska jag hem till kära mor och far och äta middag, och så kanske vi ska flytta över Rut och Molly hem till de eftersom det är fest imorgon, vet inte hur känslig de är mot ljud osv men kanske för att vara på den säkra sidan.. vill ju inte att mina små hjärtan ska störas av det. Måste göra rent till odjuren också, men de hinner jag nog, hoppas ja ;) måste ta och röra på mig nu så det händer något här, vi hörs!