Tisdag

Ojoj, ekar det tomt i bloggen (: men nu så kommer äntligen ett inlägg upp!
 
I lördags hämtade jag nämnligen hem en ny familjemedlem, men den lilla har inget namn ännu.. hihi, men hon ska få det!
 
Jobbar ju även denna vecka, så idag har jag jobbat halv sju till tre. Gillar inte riktigt den tiden, haha! Går hellre halv åtta till fyra. Känns bättre på nå vis, men jaja :) Känner mig lite halvkrasslig men betydligt bättre nu än vad jag nånsin mått under dagen, imorse kände jag mig bara uuäk blä, halsen värkte och huvudet var tungt.
 
Har inte gjort så mycket här hemma, myst med kaninen, tvättat, duschat och gjort rent till Rut. Hon får ju inte glömmas bort nu! :)
 
Men kaninen (utan namn..) är heelt underbar, är så kär! Varje gång man går förbi ställer hon sig upp nyfiket mot gallret och är så förbannat söt så jag vill äta upp na ;p goding! Hon ska få ut och springa av sig lite nu, hon var ut förut idag men ju mer desto bättre (: får ju inte nog av henne.
 
Nä nu ska jag ta och fika något och ta ut lilla ninisen och längta efter min stora älskling (; puss å kram!
 
 
#1 - - Diana | Mamma till Simon och Elias <3:

Men ååh vilken sötnos! ♥ jätte fin. (:

#2 - - Suzi & Kian & Lillebror i November <3:

Men du! -Tack!
Tusen Tack <3

Kram!!