Nu är julen över

Känns lite skönt faktiskt att julen faktiskt är över, även om det gick fort haha ;)
 
Var ett tag sedan jag bloggade och sist var ju efter att jag hade haft tenta, JAG KLARADE DEN :D såå lycklig. Väldigt skönt att inte behöva tänka på den nu över jul! Dock känner jag mig aningen stressad att jag inte börjat plugga på den nya kursen något.. får bli på fredag då vi kommer hem!
 
I söndags åkte vi iallafall hit till svärföräldrarna, natten innan var jobbig för jag hade gallstensanfall eller något..:/ riktigt drygt var det och höll på länge så det tog ett tag innan vi kunde sova. blä! Men vi lämnade julklapparna till min familj och så hämtade vi julklapparna vi skulle få och sedan for vi uppåt. Ju längre upp vi kom desto mer snö! Underbart :) mer julkänsla haha.
 
Haft en mysig jul, min första jul ifrån mina föräldrar.. det kändes dock lite konstigt men vi ses imorgonkväll iallafall. Har som sagt varit en mysig jul med god mat, förutom min dumma mage som håller på :( jaja.. det löser sig förhoppningsvis.
 
Fick helt underbara julklappar också, så glad hihi! Känner mig som ett barn faktiskt ;p fått massor av kläder och andra välbehövliga saker, och det lite mer speciella är väl en telefon!! Tänk vilken snäll sambo man har :) världens underbaraste.
 
Nä nu ska jag lägga mig och vila mig och magen tror jag, känner mig irriterad utav anledning också så kanske bäst att hålla mig borta från folk hah.