12.30

Idag så ska jag och Fredrik laga gomat till mamma och pappa, vi ska göra trerätters :) blir nog hur bra som helst :D hihi. Ska nog lyckas med någon fin dukning också!

Ikväll ska vi umgås med mina fina flickor också, åh som jag längtat :D och så mycket snack vi har haha! Saknar dom så det ska bli askul :)

Imorgon firar jag och Fredrik 2 månader, inte så länge.. men om jag ska vara ärlig så känns det faktiskt som längre, om vi säger att det är runt 60 dagar vi har varit tillsammans, så har vi kanske varit med varandra i 45 dagar, så det är väl därför det känns som ännu längre :p

Kom precis ur duschen nu, hör att Fredrik håller på med förrätten så ska väl se om jag kan hjälpa till någe. Sen blir det fixa sig och gå på birsta en sväng, vill ha nå nytt i garderoben! Köper aldrig nått nu för tiden så jag ska unna mig 500 kronor på bara kläder, inge smink!