Det är officiellt!

I fredags gick vi ut med att vi väntar barn, trodde ALDRIG jag skulle få så mycket fina kommentarer och fin respons. Vilken lycka! Och idag på jobbet fick jag både kramar och få prata av mig lite om det, hihi.
 
Har i helgen knappt haft någon foglossning alls, så himla skönt! Men det kom nu när jag kom hem, slutade tidigt idag så det var riktigt härligt. La mig direkt och vilade en stund. Ska ta och röja lite här hemma, tvätta lite, sedan måste jag sätta mig och läsa i en bok. Imorgon på jobbet ska jag på något som heter Småbarnsnätverk, och då ska jag ha läst några sidor tills dess och ska ha lite tankar och reflektioner med mig.
 
Annars så är det bra för tillfället, något annat som har med graviditeten att göra är att jag är så sjukt frusen av mig, fryser jämt och ständigt! Måste ta på mig ett par tjocksockar och en mysig tröja.