Sjuk

Jaa, tänk att man ibland måste ge sig! Jag hatar verkligen att vara hemma från jobbet och det här är andra gången sedan jag började som förskollärare som jag är hemma och är sjuk. Jag har dock varit förkyld mååånga gånger, men har ändå klarat av att jobba. Men idag är jag inte förkyld eller snorig, jag har problem med ryggen.. det var nog över ett år sist det blev såhär, då satt det i i flera dagar, men då tror jag det satt i revbenet. Det är en hemsk smärta iallafall, igår var det nästan olidligt. Har svårt att både somna och sova också när det är såhär! Så idag är jag hemma, tyckte jag var bättre imorse då jag var upp men jag vet inte längre.. :/ gör väldigt ont nu..
 
Så idag blir det mycket vila, men måste även hålla igång så jag inte blir stel.. kanske tar bussen in till stan och hämtar ut mitt ID kort som äntligen kommit! 6 veckor försenat, men vad gör det nu när det äntligen kommit. Blev så glad då han ringde från banken (har nämnligen varit på dom om detta då min beställning inte ens hittades först.. men jag hade sparat kvitto som tur är!)
 
Nä får se vad jag gör idag, greja lite här hemma iallafall, packa lite smått kanske.. om det går med min stackars rygg!
 
Mina naglar just nu :)