trött!

Skulle kunna somna sittandes, haha.. är såå trött och har varit det dom senaste dagarna! Inte blev det bättre heller av att jag har gått sent i måndags och igår. I måndags hade vi APT så då slutade vi 19, och igår stängde jag så då blev det 17.45.. Men idag slutar jag redan vid 16 så då kanske man orkar göra någonting också, hah! Är såå sugen på att baka lussebullar, och så vill jag att Fredrik ska göra julskinka till mig. Mums så gott! Längtar :p

Annars så går flytten på bra, vi flyttade ju alla grejer i lördags så sen dess har vi bott där. Nu är det bara lite smågrejer som kläder och så som är kvar i den gamla lägenheten. Ska bli så skönt när allt är färdigt med den och vi har städat och sådär, slippa tänka på den!

Trivs faktiskt riktigt bra i den nya lägenheten, trodde jag skulle vara lite tveksam men det känns bara bra :)

Nu börjar jag snart igen efter min rast på jobbet, så ska väl kämpa på dom sista timmarna. En kopp te kanske så blir man lite piggare. Måste börja ta D-vitamin så kanske man blir lite mer alert i vintermörkret!