en månad

Insåg idag att nu har jag jobbat en månad! Den 11 januari började ju jag. Vilket innebär att det var en månad sedan jag bloggade också, herregud.. men jag känner ingen press, det får komma ett inlägg när jag orkar och känner för det. När jag började jobba heltid så är dygnen helt plötsligt väldigt korta haha ;)
 
Jobbet går bra iallafall, älskar att tillbringa dagarna med dessa små stjärnor! Imorgon ska jag ha min första inskolning, läskigt.. men det kommer nog att gå bra. Skolan har det gått sämre med, vi måste ändra lite i några delar.. inte så farligt men det går segt med det :/ känns inte lika kul och det tynger liksom och finns alltid i huvudet. Ska bli så skönt då allt är färdigt.
 
Nu ska jag alldeles strax hoppa i säng, imorgon öppnar jag vilket innebär att jag börjar 6:15. Det innebär också att jag slutar tidigt, ska bli så underbart skönt! Har ingenting planerat heller så när jag kommer hem ska jag ta ett varmt skönt bad och ha lite hemmaspa.