Längesen!

Oj hej hallå bloggen!
 
Det var verkligen inte igår, haha.. jag har haft fullt upp kan jag lova, så detta har halkat lite åt sidan!
Såg att mitt sista inlägg handlade om att jag åt penicillin, kan meddela att jag gjort det två gånger till sedan dess.. tjoho.
 
Har iallafall haft en jättebra vår och sommar, nu är hösten här och skolan har dragit igång igen. Under sommaren har jag och älskling hunnit varit till Stockholm och även Spanien! Superkul för mig som inte varit utomlands sedan jag var 6 år!
 
Men till dagsläget, skolan har som sagt dragit igång igen och det är full rulle. Vi ska skriva en forskningsöversikt som känns i princip omöjlig, men inget är ju omöjligt sägs det! Så klart jag klarar det, får kämpa lite extra mycket bara. Tycker pluggtiden ändå har gått rätt smärtfritt (det tycker nog dock inte min sambo som fått rycka upp mig flera gånger då jag verkligen varit på botten med ångesten som tryckt över bröstet) MEN det har varit helt okej faktiskt. Men snart väntar nya tider, att få jobba på riktigt, inge mer vikkande! Känner mig jättepirrig inför det och idag har jag fått reda på en rolig sak som jag hoppas blir till verklighet, det skulle passa mig perfekt!
 
Annars då..? livet rullar på, vi inväntar en ny säng faktiskt! Älskar att vårat hem blir finare och mysigare ju mer tiden går. Gillar verkligen våran stil!
 
Nu ska jag kika runt lite på youtube innan det blir hopp i säng, imorgon vankas det en riktig pluggdag där jag måste vara effektiv som tusan. Hoppas jag orkar fortsätta hålla i bloggandet, det är ju så roligt att kunna gå tillbaka och se.