Sjukstuga

Hallååådär köp blåbär!
 
Här hemma är det sjukstuga, därav tystnaden härifrån. Har varit hemma alla dagar ifrån skolan förutom i måndags, känns ju jättekul... eller inte! Men det är bara kämpa på.
 
Har varit till hälsocentralen idag iallafall, med mina knepiga ögon och onda hals! Det högra ögat har jag eksem på så fick nån salva utskriven, det vänstra ögat har jag ögoninflammation på och det skulle jag få antibiotikasalva för. Dock så syndes det inget på halsprovet att det var halsfluss så det verkar inte som att det är det.. dock så tog hon blodprov också och skulle lämna det till doktorn som sen ska kolla på det, så får åka tillbaka till apoteket sen igen för att se om det finns något mer att hämta ut haha!
 
Vi for iallafall på apoteket efter hc och hämtade ut min salva samt köpte lite till Sandra så vi for förbi henne med det, så kul att ses trots omständigheterna haha! Men var så längesen vi sågs..
 
Nä nu ska jag nog bara ligga och tycka synd om mig själv haha!