penicillinkur

Det blidde en penicillinkur ändå.. Vet dock inte för vad, men det är väl bara att äta och se glad ut! ;p Fick även droppar för min ögoninflammation som sagt, och så fick jag salva för mitt eksem. Snacka om utsatt.. haha!
 
Börjar må bättre nu iallafall, det är skönt. Men är inte riktigt bra ännu, halsen gör ont ibland, huvudet värker, näsan snorar och bihålorna gör ont.. Ska jobba onsdag och torsdag, får se hur det går då.. :(
 
Känner mig så sjukt stressad över allting, här hemma är det stökigt trots att jag försöker plocka lite hela tiden, men det hjälps liksom inte, det blir stökigt på en gång igen.. Usch, vill inte bo såhär! Skolan stressar ihjäl mig också, orkar inte deeeet. Har så mycket jag skulle behöva göra men orkar jag det? Nä, inte alls.. Är så sjukt irriterad på allt av någon anledning, KUL.
 
Vilket bitter-inlägg det blev här, men så får det vara. Nu får jag äntligen äta frulle och sen ska jag gosa med mina djur och hoppas på att jag blir gladare.