fredag

Godmorgon bloggen! Äntligen är det fredag. Hade tänkt sova till 8.30 men vaknade av att jag hade ont i magen redan vid 7.15, så drygt! Så bara kliva upp, men jag klagar egentligen inte, det är skönt att vara vaken själv då det är alldeles tyst! (förutom min kära kanin då..)
 
I onsdags hade jag ju som sagt omtenta och jag tycker faktiskt att det gick riktigt bra! Det kändes bra iallafall och det gör det än, jag hoppas verkligen att jag (och mina kurskamrater som också gjorde omtentan) klarade det! Det vore så skönt för oss alla! Nu återstår bara att invänta resultatet, lärarna har 15 arbetsdagar på sig och oftast så tar det så lång tid, hoppas på lite kortare tid nu då vi inte är lika många som gjorde den.
 
Igår så var det förskolans dag och vad passar inte bättre då än att jobba lite? Så det gjorde jag, superkul! Nytt ställe, ny personal och nya barn. Pirrigt i början men det är ju också så himla roligt! En ur och skurförskola, spännande.. det har jag aldrig varit på innan. Ska ställa på min gamla moppe så jag kan ta mig dit själv utan problem, för ska jag gå och åka buss så tar det en bra stund, då får man säkert gå 3-4 km och det kan ju ta ett tag haha ;p så snart kanske jag racear runt på vägarna igen!
 
 
Nu tänkte jag sitta och vila lite i soffan en stund och se om jag mår bättre.. sen ska jag läsa lite litteratur och göra färdigt tårtan ;) tårtbottnarna är i frysen och färdiga men allt annat ska också på, skoj ;)!