Härlig kväll

Hej bloggen! Nu är jag trött minsann ;p idag så åkte jag till Timrå för att träffa studiegruppen lite och fixa inför en gruppuppgift och lite sådär, imorgon ska jag ringa dit jag hade vfu och boka in så jag och en studiekamrat kan komma och göra en aktivitet med barnen, kommer bli skoj tror jag :)

Sen har vi ätit middag o sådär, och nu ikväll har vi varit ute och spelat basket och kubb i en timma. Skönt att komma ut lite! Jag lyckades få in bollen när jag kastade "baklänges" eller vad man säger, stolt ;) men det var nog bara ren tur haha.

Imorgon ska jag plugga lite, och senare på kvällen ska vi käka middag ute och gå på bio för vi firar två år. MYS!

Sitter nu under filten och slösurfar lite, fryyser! Det gjorde jag igår också när vi hade varit ute.. märks att det inte är sommar än utan bara vår.