Första dagen på nya läsåret

Hejhopp! Idag börjar jag skolan igen, men börjar inte förrän kl 1. Har ändå varit uppe ett tag, startat en tvättmaskin som alldeles strax är klar så jag kan hänga den innan jag åker. Packade ju väskan å annat sånt där kul igår så det behöver jag inte göra. Haha, är som att man börjar lågstadiet eller något :) men kul ska det faktiskt bli, var längesedan jag träffade mina studiekamrater nu, så ska bli skoj! Den enda jag har träffat är nog Veronica på väldigt långt avstånd, och Pernilla då jag satt i en bil! Haha. :) känner mig faktiskt laddad för skolan, var ju typ tre månader sedan jag lämnade in sista uppgiften så känner mig utvilad! :)
 
Sen ska jag posta tre paket också, antingen idag eller imorgon :p får se hur det blir. Två st litteraturböcker iaf!
 
 
#1 - - Suzi :

Tack söta du!

Och vi är ganska kramiga av oss så det är lugnt;)
Haha!!
Kram:)