Tisdag

Hej bloggen!
 
Idag har jag jobbat några timmar, så varit ute ett bra tag i finvädret. Så härligt! Och underbart att få jobba lite :) nu har jag försökt plugga ett par timmar men hjärnan vill verkligen inte, kan inte koncentrera mig eller fokusera på hur jag ska göra, blir så aaarg på mig själv. Ska vänta till mamma kommer hit så ska hon få sin morsdagspresent (lite försenat hehe) och sen tänkte jag gå ut på en prommis!
 
Jahaaa, i helgen var vi ju upp till svärföräldrarna, och Fredriks syskonbarn hade lite baciller så lillstackarn fick magsjuka påväg hem i söndags, igår kände jag mig lite konstig på morgonen men det gick över hyffsat iallafall. Men på kvällen fick Fredrik magsjuka.. Stackars min älskling, känner mig så hjälplös när han blir sjuk haha, hur ska det gå när jag får barn? Kommer grina ihjäl mig om dom bara är lite snuvig ;) haha.
 
Inatt har jag sovit ensam i gästsängen, bäddade rent i den och la täcke och kudde ute en stund för o vädra bort baciller! Var lite ensamt faktiskt, men jag vill ju inte bli sjuk så så fick det bli! Går runt och spritar här hemma lite då och då, haha.. nojjig tjej.
 
Nej ska ta och städa ihop lite här och sedan byta om till träningskläderna.