23 maj

Godmorgon! Fast jag har varit vaken ett bra tag. Har nämnligen Adobemöte med några ur studiegruppen idag, vi ska prata om en bok.. känns sådär. 
 
Men vet ni vad? JAG ÄR SÅÅ GLAD :) Fredrik har fått jobb i Norge, så underbart att saker börjar lösa sig när man känner att det är som värst. Dock blir det 18 dagar ifrån varandra, men det positiva är väl att det sedan är 12 dagar tillsammans :') och när han kommer hem från jobbet, så har jag slutat skolan också. Då blir vi ledig tillsammans, huuur underbart som helst.
 
Igår var vi ut och promenerade, men idag känns det inte lika lockande :( får se hur det ser ut efter Adobemötet, det börjar 10.30 och håller på till 11.30 tror jag. Annars får jag träna inomhus. Sen på eftermiddagen ska vi upp till Härnösand och plocka upp hans syster m. familj och åka upp till Fredriks föräldrar.
 
Nu kurrar magen så tänkte ta mig något att äta innan mötet börjar, kanske hinner plugga något också, vi får se!
 
 
Havregrynsgröt med äppelmos, finns inge godare att äta på morgonen! Yummiiee