LCHF

Hej bloggeeen!
 
I fredags var jag ju på möte som jag tidigare skrev, vi gjorde inte så mycket mer den dagen men på kvällen kom min käre vän Karin och hennes pojkvän Oskar på besök! Jättetrevligt faktiskt, synd man inte har tid till att ses mer men vi har bestämt att oftare ska det bli! När dom åkte hem så slog jag och Fredrik på en film innan läggdags.
 
Igår så hade vi bestämt att vi skulle bjuda mamma, pappa, min bror och hans flickvän på middag. Vi grillade hamburgare och åt cheesecake till efterrätt som jag gjort, riktigt gott var det! Senare på kvällen spelade vi några omgångar kubb och vi tjejer vann ;) sedan spelade vi mitt älskade Ullaredspel! Vi fick även se lite härliga bilder från Robin och Pias Dubairesa, såå avundsjuk!
 
Idag sov jag läänge, riktigt länge haha! Vet inte vad som hänt med mig? För bara någon vecka sedan var det omöjligt att sova till längre än 8-9.. men nu sover jag till 11! Kanske behöver sömnen.
 
Idag så har jag och Fredrik bestämt oss för att börja med LCHF, och vi börjar imorgon!! Så spännande och peppad är jag :) kommer förhoppningsvis ge bra resultat. Vi ska åka och storhandla imorgon och sen ge bort all pasta osv som vi har. Sånt skit vill vi ju inte ha!
 
Nu ska jag surfa runt lite mer om LCHF och kika på före/efter bilder, sånt man får lite peppning av!