Torsdag

Slänger in en snabb uppdatering här i väntan på att naglarna ska torka! Sen blir det kila ut till bussen, ska möta upp Pernilla och så ska vi gå på djuraffären så jag kan inhandla en sak till hamstrarna. Sen ska vi möta upp studiegruppen och fixa ett grupparbete! Ska bli kul att träffa gruppen igen trots att vi sågs nyss haha :) men det är ju positivt att man känner så.
 
På morgonen har jag läst lite litteratur och donat lite hemma, måste ha lite småpauser ibland ju!
 
Nyss ringde det från en förskola och undrade om jag kunde hoppa in och jobba imorgon, så blir en heldag imorgon :) längtar! Var ett tag sen jag var med förskolebarn nu (jobbat med äldre barn nu oftast), ska bli så himla mysigt och kul! :´)
 
Nej nu måste jag klä på mig och dra ut till bussen så man inte missar den, talk to you later!