Ständigt trött!

Nu var det typ en vecka sedan jag bloggade igen haha, går upp och ner. Glömmer bort den ibland också!
 
Hade tenta i måndags iallafall, har förberett mig på en omtenta men tänker inte bry mig mer om det just nu. Det får jag ta sedan när det blir aktuellt, nu blir det fokusera på det nya som kommer upp i skolan! Igår hade vi redovisning, det gick bra tycker jag :) idag blev det bara en kort dag i skolan, blev avsläppt nere vid skolan här och då gick jag upp till förskolan och hämtade en bok jag köpt av en som jag jobbar med ibland. Kom hem för en liten stund sedan, fått i mig lite mat! Ska ta en sväng med snabeldraken så att det ser lite bättre ut här för jag får besök av Sandra och Vincent om en stund hihi :D ska bli så mysigt :) nä nu måste jag röra lite på mig så jag hinner allt jag ska göra innan jag ska möta dom :D
 
Hörs hej!
 
Lunch med Christian & Marianne efter tentan i måndags.