Måndag

Måndagen är här. Gillar inte riktigt det jag, speciellt inte när jag har så lite att göra om dagarna :( dock ska jag jobba både imorgon, onsdag och torsdag! Då kommer dagarna bara rusa fram, såå härligt :) Ska bli kul att jobba igen!! Och snart så börjar ju skolan igen.. ska bli kul men ändå inte :p haha, roligt hur man fungerar.
 
Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga tvätten, sedan hade jag väl tänkt städa lite och få ordning på pysselrummet då vi troligtvis får besök på fredag, kan ju inte se hemskt ut där inne då inte!
 
Finaste lilla Molly, älskar när hon slänger ner hela kroppen och bara tar det lugnt, så jäkla söt!
 
Igår var vi iväg på Ikea och köpte en sängstomme, i lördags köpte vi gardinstång + nya gardiner också, men de syns inte på bilden. Men blev superbra iallafall eftersom vi varit utan sen vi flyttade in :p (ett år haha!!)