Livet är bra!

Åhh vad livet känns toppen just nu, har en sån jäkla bra känsla i magen! UNDERBART!
 
Varit på praktiken idag, började 7 och slutade 1. Sååå skönt när man har hela eftermiddagen på sig, och nu är det ju fredag så imorgon får man sova lääänge. Och imorgon är det party som gäller, ruskigt peppad för det! ska bli så skooj!
 
Men nu har Fredrik åkt upp till sina föräldrar, eller ja, han lär väl vara framme snart! Känns lite ensamt redan nu eftersom jag vet att han inte kommer tillbaka förrän på söndag. Men det går bra ändå, bra att spendera tid ifrån varandra också! Så jag ska röjja undan här hemma så det ser lite finare ut, och höra ifall någon vill komma hit ikväll och umgås. Annars drar jag hem till päronen en sväng och umgås med dem. :)
 
Tänkte plugga nu men jag orkar fanken inte, det får bli imorgon på dagen eller på söndag.. För min hjärna fungerar inte riktigt som den ska tycker jag!
 
Ska ta de lugnt ett tag till, sen ta tag i städningen. Ciao!
 
#1 - - Dzesii:

Fina flickor <3 :D