Förhållandefrågor

Vad heter ni?
Elin och Fredrik

Hur träffades ni?
På internet först, och "i verkligheten" hos min kompis Karin!

Hur länge har ni varit tillsammans?
11 månader och 5 dagar för o vara exakt!

Bor ni ihop?
Japp, det gör vi

Har ni barn? 
Nej, inte än på något år!

Har båda körkort?
Fredrik har, men inte jag, än!

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja det gör jag, hemma hos Karin var det :))

Vem sa "jag älskar dig" först?
Det vet jag faktiskt inte, återkommer med det svaret!

Vem är äldst?
Fredrik är 4,5 år äldre än mig.

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är våg och Fredrik oxe

Vem är längst?

Fredrik

Vem sjunger bäst?
Ingen av oss, låter lika illa båda två!

Håller ni varandra i handen på stan?
Vi håller aldrig hand, och går inte så ofta på stan.

Vad har ni gemensamt?
En hel del, vi tycker inte om att städa, tvätta, att laga mat kan vara roligt ibland, sova älskar vi, och så är vi väldigt envisa båda två.

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Vi hade pratat i någon månad, men vi blev tillsammans när Fredrik hade varit här i 3 dagar om jag inte minns fel.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Oja, minns det som igår då Fredrik ringde och sa att han var snart där, jag staplade ut på bron med mitt vin i handen (försvar kanske? så jag kunde kasta det på honom om han var läskig?;)). Sen klev han ur bilen och där var den snyggaste kille jag någonsin sett!

Har ni nån speciell låt!
Njaee, vi lyssnar på de mesta.

Har ni stora framtidsplaner?
Det har vi :) 

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja det har vi, mestadels jag dårå! Haha

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nää, inte ännu

Vilket är ert bästa minne?
Då vi förlovade oss!

Vem lagar bäst mat?
Det är olika på olika grejer, vi lagar oftast inte så avancerat haha!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Sitter i soffan och ser på tv eller film!

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ja, och då vi säger hejdå!

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Jupp, 20 mil!

Blir du lätt svartsjuk?
Har inget att vara svartsjuk på direkt, isåfall är det väl då han pratar med någon och jag vill att uppmärksamheten ska vara på mig men telefonen är roligare!

Brukar ni bråka?
Nej inte direkt, isåfall är det en gång i månaden då min pms visar sig! Vi småtjafsar lite men det räknas inte då det går över på en gång.

 

0 kommentarer publicerat i
Taggar: frågor, förhållande, kärlek, lista