Tisdag igen

Återigen så är bloggningen på botten. Bra bloggare, not!


I onsdags hade jag mösspåtagning, sen åkte jag och F till Östersund. Vi tillbringade kvällen hos hans kompisar, sen sov vi över i Östersund för det blev så sent. Morgonen därpå åkte vi upp till hans föräldrar. Sen var vi där tills jag åkte hem på söndagen, och det var såååå mysiga dagar! Trots min hemska migrän.. vi var på utflykter, och jag har varit i Åre för första gången. Muchooo trevligt :)

Men åkte somsagt hem i söndags, så åkte tåg för första gången på mååånga år. Haha! Igår och idag har det varit skola, igår hade vi studentfoto och sedan mysdag med klassen. Satt i solen i några timmar så lite färg fick man ju. Sen idag har vi bara haft idrott, sista idrottslektionen evööör!


Hemma har jag städat lite och fixat med mammas morsdagspresent, kommer bli hur bra som helst :) nu tänkte jag ta bort sminket och göra mig redo för sängen, slå en pling till F och säga hur mycket jag saknar honom och sedan sooova :) imorgon är man ledig så livet är grejt!