Måndag igen

Såå var det en ny vecka, snart slut på praktiken.. ojoj! Sitter här nyduschad, i min mysiga fluffiga morgonrock och har tänt lite ljus. Mysigt avslut på en rörig måndag.

Helgen var trevlig, bakade och lagade mat med min bästa. Sen kollade vi på Melodifestivalen tillsammans med min familj. Mycket nice!

Gårdagen var inte lika  trevlig då smärtan som hade varit sen i fredags fortfarande höll sig i, och hade blivit värre. Vaknade upp imorse och det var lika hemskt, så bara att boka en tid hos vårdcentralen, fick en tid på eftermiddagen.

Dagen idag har varit helt okej, var somsagt vikarie så var med en tjej idag, sen så när jag skulle upp på fritids egentligen så skulle jag ju till vårdcentralen. Hade tid halv 2, men tydligen glömde dom bort mig (idioter) så fick sitta till kvart över 2, då fick jag komma in och han sa att jag hade en inflammation i foten, så han gav mig recept på tabletter och så ska jag tydligen kolla upp det där mer noggrant, har hälsporre eller nån annan diagnos, något sånt var det. Låter lika kul som det är.. hua. Sen upp till jobbet och jag jobbade till fem. Riktigt kul var det idag :)

Sen har jag bara suttit här och tagit det lugnt, orkar inte göra så mycket mer med min lilla fot.. Förjävligt är det.