If you were happy before you knew someone, you can be happy after they're gone.

Hej mina kära läsare!
Närå, sitter här nu jag.. inväntar idol! Har precis blivit klar med min del i vårat arbete om CP-skada. Eller jag tror jag är färdig, får se vad dom andra säger senare.

Imorse gjorde vi somsagt en busig sak, vi åkte hem till Michaela medans hon sov ;) haha. Hade pratat med hennes pappa så det var lugnt och han tog emot oss och sen gick vi in och sjöng för henne, 7 på morgonen! Vi hade ballonger, tårta med 18 ljus på och paket. Snacka om förvirrad och förvånad tjej :D det var mysigt faktiskt:) men lite tidigt.. nu är jag huuur trött som helst! Blir nog en tidigare kväll än igår, somnade väl runt halv 2 kanske.

Men nu ska jag mysa ner mig i sängen och tända lite ljus innan idol :) hörs!
#1 - - Linda Rangfeldt - mamma till Tyra:

Den i undren pärm tog jag ur för ca 1,5 - 2 år sedan och det är fortfarande som ett litet litet hål. Den hade jag sen jag va 14/15 år. Den i överläppen har jag haft den jag va 16 och jag är 23 nu så :) det är ju ett ganska "stort" hål än men det drar ihop sig. Klart att själva huden inte växer igen så om man inte har en jäkla tur. Eller syns gör det väl om man kollar väldigt nära, min kompis tog ur sin efter att ha haft sin i ca 2 år, och ja som sagt så syns de inte att hon haft. Så det kanske beror lite på hur länge du haft den men tillslut så blir ju hålet borta :)



Jag tycker det är väldigt fint med bara en enkel glitterpärla "diamant" som bara glimmar till men nu när jag har i näsan så blir det för mycket eftersom det är en septum och inte vanlig i näsvingen :)