Måndag

Hej mina kooola vänner!

Idag har det varit en mysig dag i skolan :) på första lektionen filmade jag, michaela och sandra till vårat arbete. Fick till en hel del scener så det är bra! Sen satt vi vid datorn bara, och på sista lektionen kollade vi på en film om äldre som är handikappade, sen pyntade vi lite i skolan :D det är så mysigt att gå i en mindre byggnad, det är king!

Sen har jag faktiskt bara suttit här, från typ 5 till nu med några pauser, ritat lite osådär. Tråkigt liv jag har? haha, nej men rätt skönt då jag är trött och huvudvärken kom smygandes förut.

Nu ska jag packa väskan och lägga fram kläder tills imorgon så det är klart, för imorgon måste jag upp tidigt!


My baby and I
#1 - - mikan:

Vad bra Elin att man får se lite uppdatering på din blogg=) hoppas att du får inspiration att skriva ett inlägg nu varje dag. =)



Elin om du bara viste vilken bra vän du är. jag tänker aldrig aldrig släppa taget om dig. Älskar dig <3