Ledig fredag

Så skööönt! Och snart är det lov.. och jag har inget sommarjobb, eller jag är ju uppskriven på vikarielista, men det känns som att det inte kommer bli mer än så tyvärr :( skulle göra nästan allt för att bara få jobba en eller två veckor, det är ändå mycket pengar för mig så..

Och jag uppdaterar sämst nu, i know.. men dagarna går så fort och jag har pluggat i stort sett varenda dag denna veckan, sen så piercade jag ju mig i onsdags, det skrev jag! Ömmar lite när jag gör rent men inte mer än så nu :) men att ta den var då inte skönt.

Så ja, skolan är slut om lite mer än 2 veckor typ, ska bli så skööönt.. inte många skoldagar kvar nu pga ledighetsdagar osv :)

Idag är jag ledig från skolan, men inte från skoljobb.. ska åka till Michaela vid 12 och så ska vi jobba lite vi fyra tjejer. Sen när jag kommer hem ska jag kanske försöka få lite mer jobb gjort, men ikväll ska jag inte tänka på de alls! :) haha. Man behöver vila skallen ibland.
#1 - - Linda Rangfeldt - BF 21/6:

Sv: haha ja här händer det grejer ;) du kanske syftade på ungen jag hade på bilden ;) mitt kusinbarn :) men snart tittar min egen ut :)



tusen tack! :)

#2 - - matildasetterman:

sv; ah, jag har in liten infektion nu, men jag vet inte om jag kommer våga gå till dem, för då kommer dom säkert bara säga att jag ska ta ut piercingen.. :/

#3 - - EN TJEJ MED STORA FOTOGRAFDRÖMMAR:

SVAR : Åååh tack så jätte mke!:)

Du får gärna följa bloggen på bloglovin & gilla på facebook : )



Kram Olivia.