240311

Halluuu bloggen!

Idag har det varit en sån sjukt lång dag.. ursha, började dagen med Skapande verksamhet, det är fasiken askul! så det var skoj, vi fortsatte på våra fåglar, och jag hann färdigt med min,skönt!
Sen kom en kvinna och pratade om UF, lät faktiskt ruskigt intressant de :) får se om det blir någe av de!
Sen hade vi PA lite till, så vi diskuterade, sen fick vi långrast 12 till halv 2, så vi hann käka i lugn och ro :)
Halv 2 hade vi svenska, kunde knappt koncentrera mig för det är så kvavt i vårat klassrum, migrän som fan, blä.
Sen efter de hade vi engelska, prov. Gick väl käpprätt åt helvete kan jag lova :) känns icke bra. men sen fick vi tillbaka våran recension eller vad man ska kalla de, som vi gjorde för typ två månader sen haha, fick iaf VG på den och det känns bra iaf :D trodde jag inte ;o eftersom de inte känns som han tycker om mig och sådär, men jajaaa.

Sen nu vid 6 åkte jag till mina kusiner, vi käkade pizza och hade skooooj :) min morbror och hans fru var på föräldramöte så jag fick ta hand om små (läs) storfisarna! Men det var riktigt kul, mina bästa kusiner! yey.

Sen skjutsa min morbror hem mig för typ tjugo minuter sen och kom precis ut från duschen, men snart börjar bb så ska torka håret, gnatttt! :*




Orka inte alltid vara den som alltid få höra av mig?
Bilden har inget med texten att göra.
#1 - - elin:

sdsdss