Lördaaaag

Och det är loooov, asskönt! Känns dock som att det är söndag idag eftersom man var ledig igår, men skönt varne :D
I torsdags var jag med Victor och Karin, gjorde inget speciellt, kollade på bb typ, haha ;D


Sen igår grillade jag med Victor, Sofie och Alexander, det var myyysigt :D SOMMAR! fast mot slutet frös vi, och jag som hade klackskor skulle gå i geggan o urshaa, men men. Sen skjutsade vi hem dom två, sen åkte vi och hämtade hans föräldrar i stan, sen skjutsade han hem mig och jag kom väl hem typ halv 1 kanske?

Luktar inge gott idag, så blir att hoppa in i duschen när broder min är klar, håret stinker typ grillat, haha x)

Ikväll blir det fira bästaste Karin :)

OCH DEN 27 FÅR JAG MIN LÖN :D GLAD TJEJ! samt studiebidrag, så får 3500:- då, fyyyyyyyyfasen vad skönt, har typ 300:- spänn nu att röra mig med, haha nä men det är hemskt.. måste dock spara undan lite tror ja, och så ska ju mamma ha pengar för systemisen, ojoj blir fattig igen då,haha!

Nu ska jag duscha, herå :)