tisdag

Idag är en halvbra dag, skolan har gått superduper bra, började första lektionen med engelska och då såg vi på en film som vi inte han se färdigt idag heller, skönt! för då blir det film nästa lektion också, fick reda på resultatet på provet, fick G och det känns skönt :) Sedan hade vi lunch och efter det hade vi prov i förskola skola fritidshem. Det gick förvånansvärt bra (hoppas jag..), men det känns så iallafall + att när min lärare kikade igenom det lite snabbt sa hon att det såg bra ut :) svarade på alla frågor så det blir förhoppningsvis ett G iallafall, nöjer mig med det eftersom jag inte råpluggat på det ;) haha. Sedan hade vi långrast från halv ett till två, så då tog jag det lugnt, sedan hade jag psykologi, och så fick vi sluta 20 minuter tidigare, skönt :) sitter och arbetar med studiearbete ;p
magen kurrar! vill ha maaat.




Skulle på utvecklingssamtal idag men det var något fel med tommys hus och han var tvungen att åka hem tidigare, så vi bestämde nästa tisdag istället, gör mig ingenting dock :)

Sen ikväll ska jag, mamma och pappa fixa pepparkakshus, men lär väl bli så att pappa sätter ihop det och jag får dekorera :D skooj!
#1 - - Diana - Mamma till Simon:

Okej kul! :) Det var så lite så :) Säg till om det är nått mer du undrar. Tror du kommer tycka om utbildningen. Jag har i alla fall haft det jätte roligt :) Och lyssna inte på de som säger att det är skitsvårt. För många skrämde mig med det innan, stämde inte alls! Åh vad roligt att göra pepparkakshus, kanske man skulle ha gjort det nått. ;)