Dag 06 – Din dag

Idag började jag dagen med att stiga upp vid kvart i åtta, jag fixade mig och käkade frulle, och tog bussen vid fem över nio. Missade bussen eftersom att 2an är seg som vanligt, men hann ändå i tid och det är huvudsaken. Idrott första timmen, vi hade brottning.. haha, jag och jessica satt på sidan om 95% av tiden så ja, det var tråkigt. Sedan hade vi långrast från 11.20 till 13.55, drygt! Efter det hade vi estetiskt val, och jag har ju bild, det var roligt som vanligt! Slutade vid kvart över 4 och sedan väntade jag på skjuts, medans pratade jag med min vän fredrik :) kom hem vid 20 i 5 och då käkade jag och pappa, sen har jag bara tagit det lugnt och pluggat lite inför provet som är imorgon, om ett till femåringen. Och nu har jag precis sett Ung och bortskämd, och nu ska mamma förhöra mig igen! :) ja det är nog min dag det ;p
#1 - - Diana - Mamma till Simon:

Vad roligt att du kommenterar. Kul att få skriva om sånt som ni läsare vill läsa om ju :) Ska absolut gå in djupare på utbildningen. Såg bilden på mamma din längre ner förresten. Jag har ju jobbat med henne. :) Du får hälsa så mycket från Diana ;D hah.